Momenteel ben ik werkzaam als personal assistant van een Expertise Controller bij TNO, als personal assistant houd ik mij o.a. bezig met het ontzorgen van de expertise controller en ben ik hem een stapje voor. Ik houd mij dagelijks bezig met zijn agenda, mail en time management, diverse vergaderstukken lever ik hem aan in PDF. Verder organiseer en verzorg ik de begrotingscarrousels, heb ik de digitale secretaressefolder gereorganiseerd, verzorg ik maandelijks de rapportages voor de Raad van Bestuur en heb ik binnen het team expertise control Sharepoint opgezet en ingericht. Ik beoordeel en keur declaraties, uren en facturen goed in SAP. Voor de Werving & Selectiebureaus ben ik het aanspreekpunt van het team. Ook coördineer ik assessments en heb ik binnen het team Skype meetings geïntroduceerd. Uiteraard notuleer ik diverse vergadering digitaal en manage ik de te ondernemen acties.
Tevens ondersteun ik de directeur van Infodata (MCR B.V.) bij het boeken van facturen en bankafschriften, deze werkzaamheden verricht ik vanuit huis.
Verder heb ik bij zowel grote als kleine (internationale) bedrijven veel ervaring opgedaan als directiesecretaresse / office manager / management assistente / personal assistant.
Organiseren en plannen zit in mijn bloed, ik ben stressbestendig, representatief en heb een dienstverlenende instelling. Kwaliteit staat bij mij hoog in het vaandel en verder heb ik een ruime ervaring met diverse PC-applicaties.
Regelmatig heb ik mij bezig gehouden met het plannen van afspraken en reizen, organiseren en bijwonen van meetings, notuleren, organiseren van team- en bedrijfsuitjes, acquisitie, personeelszaken, mailings, archiveren, Powerpoint presentaties, projecten verwerken en de voortgang hiervan bewaken, klantenbestand opzetten en beheren, postverwerking, webredactie en diverse financiële zaken.